Bağdat Belediyesi, İmam Muhammed Cevad’ın ölüm yıl dönümü törenleri için teknik ve hizmet hazırlıklarını tamamladığını açıkladı. Kâzımiye Belediye Müdürlüğü bünyesinde, belediye başkan yardımcısının gözetiminde hizmetleri koordine edecek bir kriz masası kuruldu. Ziyaretçilere en iyi hizmetin sunulması ve yollarının güvenli biçimde düzenlenmesi için araç ve personel seferber edildi.
Temizlik çalışmaları, çöp toplama ve cadde ile meydanların yıkanması yoğunlaştırıldı; destek belediye birimlerinin de sürece katıldığı belirtildi. Kâzımiye Belediyesi altı çalışma noktasına ayrılarak hizmetlerin daha etkin yürütülmesi sağlandı. Güvenlik birimleri, trafik müdürlüğü, Kâzımiye Kutsal Türbesi, Elektrik Bakanlığı ve diğer kurumlarla koordinasyon içinde hizmetlerin ve ziyaretçi yollarının gün boyu sürdürüleceği kaydedildi.