Süleymaniye’de, Çevre ve Kürdistan İmar Merkezi tarafından çevre ve yeşil alanların korunmasında görev yapan çalışanlar için bir takdir töreni düzenlendi. Törene yetkililer, aktivistler ve çevre konusuyla ilgilenen isimler katıldı. Kurum sözcüsü Cînar Ali, etkinliğin kent ve bölge çevresini korumak, yeşil alanları muhafaza etmek ve temiz hava ile sağlıklı bir çevreye katkı sunan emekleri onurlandırmak amacıyla yapıldığını söyledi.
Ali, ödüllendirilenlerin sayısının 80’i aştığını ve bunların özellikle ormanlar ve parklar bölümlerinde çalışan personelden oluştuğunu belirtti. Törende çevreyi koruyanlara destek amacıyla sanatsal ve kültürel bölümler de yer aldı. Etkinliğin, Kürdistan Bölgesi’nde çevre bilincini artırma ve yeşil alanları genişletme çağrıları kapsamında düzenlendiği ifade edildi.