Başbakan olarak görevlendirilen Ali Falih el-Ali ez-Zeydi, Irak Kürdistan Bölgesel Yönetimi'ne gerçekleştirdiği ziyaretler kapsamında Süleymaniye şehrine ulaştı. Ziyaret, daha önce Erbil'e yapılan temasların devamı niteliğinde gerçekleşti. Başbakanlık Basın Ofisi tarafından yapılan açıklamada, Ali ez-Zeydi'nin bölgedeki temaslarını sürdürdüğü belirtildi.

Söz konusu ziyaretin, merkezi hükümet ile bölgesel yönetim arasındaki görüşmelerin bir parçası olduğu ifade edildi. 2 Mayıs 2026 tarihinde paylaşılan bilgilerde, ziyaretin içeriğine dair detaylı bir gündem maddesi yer almadı