Irak Milli Takımı Teknik Direktörü Graham Arnold, takımın 2026 Dünya Kupası'nı puansız ve üç mağlubiyetle tamamlamasının ardından açıklamalarda bulundu. Toronto'da oynanan ve 5-0 biten Senegal maçıyla turnuvaya veda eden Irak, gruptaki diğer karşılaşmalarında Norveç ve Fransa'ya da yenildi. Arnold, maç sonrasında Irak halkıyla yaşadığı deneyimden gurur duyduğunu belirterek Dünya Kupası'nda Irak Milli Takımı'nı çalıştırma fırsatı bulduğunu söyledi.
Ancak Avustralyalı teknik adam, turnuvada kalesinde gördüğü 12 golün dokuzunun bireysel ve savunma hatalarından kaynaklandığını, bunun rakiplerin üstünlüğünden bağımsız bir tablo olduğunu vurguladı. Müsabakanın henüz başında gelen kırmızı kartın karşılaşmanın seyrini değiştirdiğini belirten Arnold, oyuncunun atılmasının takım üzerinde ağır bir etki yarattığını ifade etti. Arnold, kararı 'aptalca' olarak nitelendirdi ve Irak'ın karşılaşmanın kalan bölümünü on kişiyle tamamlamak zorunda kaldığını, Senegal'in ise eksikten yararlanarak oyunun kontrolünü eline aldığını söyledi.
Dokuzuncu gruptaki bu sonuçlarla Irak, Dünya Kupası'nda puan tablosunda sıfırla yer aldı