Vasıt'ta elektrik kesintilerini protesto eden göstericilerin evlerine güvenlik güçleri tarafından baskın düzenlendiği bildirildi. Güvenlik kaynağına göre, kent merkezinde elektrik sorununa çözüm talebiyle sokağa çıkan vatandaşlar ve aktivistlerin konutlarına operasyon gerçekleştirildi. Baskınlarda birçok gösterici ve aktivist gözaltına alındı.
Son iki gündür süren protestolarda göstericiler Vasıt İl Meclisi binasını kapatmıştı. Güvenlik güçleri, meclis binası önündeki eylemi dağıtmak için göz yaşartıcı gaz ve tazyikli su kullanmıştı. Olayların ardından ondan fazla göstericinin gözaltına alındığı aktarılmıştı.
Bölgede elektrik hizmetlerinin kötüye gidişi nedeniyle halkın artan tepkisi sürüyor