Anbar Sağlık Dairesi / Ammerye Genel Hastanesi, bugün Cuma günü yaptığı açıklamada, klor gazı solunması sonucu 6 kişinin boğulma tehlikesi geçirdiğini ve hastaneye kaldırıldığını duyurdu. Hastanenin bildirisinde, tıbbi ve hemşirelik ekibinin müdahalesiyle altı kişinin kurtarıldığı belirtildi. Acil servis, hastaları hızla kabul ederek ilk müdahaleye başladı; sağlık durumları kontrol edildi, oksijen ve gerekli tedaviler uygulandı.
Hastanenin açıklamasında, müdahalenin ardından tüm hastaların sağlık durumunun tamamen iyileştiği ve herhangi bir komplikasyon yaşanmadan hastaneden taburcu edildiği bildirildi