Irak Meteoroloji Genel Müdürlüğü, bugün yaptığı açıklamada önümüzdeki günlerde sıcaklıkların biraz daha artacağını ve tozlu havanın etkili olacağını bildirdi. Kurumun tahminlerine göre ülke genelinde hava sıcaklıkları mevsim normallerinin üzerine çıkacak. Bağdat ve çevresinde sıcaklıkların yarın 45 dereceye kadar yükselmesi bekleniyor.

Yetkililer, özellikle öğle saatlerinde güneşe doğrudan maruz kalmaktan kaçınılması gerektiğini belirterek vatandaşları uyardı. Açıklamada ayrıca önümüzdeki günlerde bazı bölgelerde toz fırtınası görülebileceği kaydedildi. Meteoroloji yetkilileri, hava koşullarındaki değişiklikleri yakından takip ettiklerini ve gelişmeleri kamuoyuyla paylaşacaklarını ifade etti