Bağdat'ın Karkh yakasındaki Kazımiye Belediye Müdürü Ali Abdülhüseyin, 10 Muharrem ziyareti kapsamında hizmet çalışmalarının aralıksız sürdüğünü açıkladı. Abdülhüseyin, kentin hizmetlerin aksamadan yürütülmesi için birden fazla çalışma bölgesine ayrıldığını belirtti. Belediyenin kent genelinde çöp konteynerlerinin kritik noktalara ve ziyaretçi güzergâhlarına yerleştirildiği, Hüseyin konvoylarına çöp torbası dağıtıldığı bildirildi.

İş makinelerinin farklı caddelerde sürekli çalıştığı, her ana hatta iki kamyonun görevlendirildiği ve biri dolu çöpü sağlık dolum alanlarına taşırken diğerinin temizlik operasyonlarının kesintisiz sürmesini sağladığı kaydedildi. Abdülhüseyin, bölüm müdürlerinin saha çalışmalarını doğrudan takip ettiğini ve planın uygulanmaya devam ettiğini söyledi