ABD Dışişleri Bakanı Marco Rubio, İran'la iyi ve gerçek bir anlaşma istediklerini, ancak bunun her bedeli ödenerek yapılmayacağını söyledi. Rubio, Washington'ın diplomatik süreçte masada olduğunu ve müzakerelere açık kaldığını belirtti. ABD'li bakan, olası bir anlaşmanın İran'ın nükleer programına ilişkin kaygıları gidermesi gerektiğini vurguladı.

Rubio, Tahran yönetiminden somut adımlar beklediklerini ve Washington'ın çıkarlarını koruyacak bir çerçeve olmadan ilerlemeyeceklerini ifade etti. ABD'li yetkili, anlaşma müzakerelerinin yürütülen kanallar üzerinden sürdüğünü kaydetti. Rubio, bölgesel istikrar ve küresel güvenlik açısından İran'ın nükleer faaliyetlerinin yakından izlendiğini söyledi