Bu haber yeni bilgilerle güncellendi. Son güncelleme: 01:13
Vasıt ilinde elektrik kesintilerini protesto eden göstericiler, Kıy kent merkezindeki İl Meclisi binasını kapattı. Güvenlik kaynaklarına göre, protestocuların binayı işgal etmesinin ardından güvenlik güçleri tazyikli su ve göz yaşartıcı gaz kullanarak kalabalığı dağıttı. Müdahale sırasında 10'dan fazla göstericinin gözaltına alındığı bildirildi.
Adını açıklamayan bir aktivist, protestocuların sert biçimde bastırıldığını ve binanın hâlâ kapalı tutulduğunu aktardı. Göstericiler, yaz aylarında artan elektrik kesintilerine karşı sokaklara çıktı. Şımarka aktardığına göre, güvenlik güçlerinin dağıtma operasyonu devam ediyor