Irak'ın Bağdat ve Diyala kentlerinde biri 18 yaşında genç erkek, diğeri 2008 doğumlu kız olmak üzere iki kişi kendini asarak yaşamına son verdi. Güvenlik kaynakları, Bağdat'ın doğusundaki Belediyeler bölgesinde 18 yaşındaki gencin bir konutun çitine bağlı oluk borusuna iple asıldığını, delil uzmanının olayda şüphe bulunması nedeniyle soruşturma başlattığını bildirdi. Diyala'nın kuzeydoğusundaki Celule kentinde ise beşinci sınıf öğrencisi olan 2008 doğumlu kız çocuğu, psikolojik baskı ve annesinin kanser hastalığı nedeniyle yaşadığı zorlu ekonomik koşulların etkisiyle kendini astı.

Kızın hastaneye kaldırıldığında hayatını kaybettiği belirtilirken, cenazesi adli tıp kurumuna gönderildi. Her iki olayla ilgili soruşturma başlatıldığı, güvenlik kaynakları tarafından aktarıldı