İran Milli Takımı, 2026 Dünya Kupası G Grubu ikinci maçında Belçika ile 0-0 berabere kaldıktan sonra Los Angeles'taki SoFi Stadyumu'nun soyunma odasında el yazısı bir mesaj bıraktı. İran Futbol Federasyonu'nun yayımladığı notta, 'eski Fars diyarından günümüzün medeni İran'ına İran'ın ruhu canlı ve dimdik ayakta' ifadelerine yer verildi. Mesajda ayrıca 'Los Angeles'a gururla geldik, onurla mücadele ettik ve haysiyetle ayrılıyoruz' denildi.
İran heyeti, 180 dakika boyunca yüreklerini, seslerini ve ruhlarını ortaya koyan tüm İranlılara teşekkür ederek tüm milletler arasında barış, saygı ve dostluk temennisinde bulundu. Siyasi anlaşmazlıklar nedeniyle İran ekibi, turnuva boyunca Meksika'nın Tijuana kentinde konaklıyor ve maçlar için ABD'ye kısa süreli gidip dönüyor. İran, gruptaki ilk maçında Yeni Zelanda ile 2-2 berabere kalırken ikinci karşılaşmada Belçika ile golsüz berabere kalarak puanını 2'ye çıkardı.
İran Milli Takımı, grubun son maçında Mısır ile Cumartesi günü TSİ 16.00'da Seattle'da karşılaşacak.